slider

Supplemen TERBAIK Untuk Mengawal DIABETES

Mahira Resources







Risau Bacaan Gula SEMAKIN NAIK? Pernahkah anda terfikir jika anggota badan anda DIPOTONG akibat DIABETES?


Bayangkan jika anggota badan anda DIPOTONG akibat DIABETES?
Macam mana anda akan RASA pada saat itu?
Tentulah anda akan rasa MENYESAL..alangkah eloknya kalau TERSEDAR lebih awal lagi..
Masa tu segala penyesalan memang sudah TERLAMBAT !
.
Tapi Jangan Risau !
Sekarang anda masih BELUM TERLAMBAT untuk sedar !
Tahniah, sebab tindakan anda memang bijak memilih produk kami !
.
Kami ingin bantu anda mengurangkan masalah anda!
Tahukah anda bahawa
15.2 %
orang dewasa di Malaysia menghidap penyakit kencing manis atau diabetes? Ini bermakna bahawa
1.5 daripada 10
orang dewasa di Malaysia menghidap
DIABETES

.
DIABETES adalah penyakit di mana KADAR GULA dalam darah (glukosa) dalam badan anda terlalu tinggi.
.
AWAS !

DIABETES boleh menjadi lebih parah lagi kerana boleh menyebabkan
Komplikasi Kesihatan Yang Lebih SERIUS
seperti
SERANGAN JANTUNG, STROK, BUTA, MASALAH SEMASA KEHAMILAN DAN KEGAGALAN BUAH PINGGANG.
.
PUNCANYA... !
Secara umumnya adalah pengamalan gaya hidup yang tidak sihat, diet yang tidak seimbang dan tidak dilupakan faktor keturunan atau genetik.
............................
Hari ini dan di saat ini..
Jika anda SERIUS nak cegah dan mengurangkan RISIKO penyakit diabetes ini...
.
Kami nak bantu anda melalui kelebihan produk Vivix®.
  • Merupakan produk TERBAIK yang pernah dihasilkan oleh Shaklee.
  • Merupakan produk yang diperbuat daripada 100% bahan SEMULAJADI.
  • Mengandungi adunan fitonutrien proprietary, yang memanfaatkan kelebihan anggur muscadine dan resveratrol. Gabungan ini menghasilkan ramuan yang 10x lebih EFEKTIF daripada resveratrol sahaja.
  • Produk Vivix® ini adalah salah satu TEKNOLOGI dari revolusi Polyphenol & Resveratrol
"..Secara ringkasnya, Polyphenol & Resveratrol ni adalah sejenis bahan semulajadi yang ada dalam tumbuhan dan tinggi antioksida.."

Bagaimana Vivix® dapat membantu masalah DIABETETS anda?

  • Mengurangkan PARAS GULA dalam badan bagi pesakit Diabetes
  • Mempercepatkan proses penyembuhan LUKA
  • Membantu mengawal KEPEKATAN Glukosa dalam badan
  • Memperlahankan Sindrom Resistansi Insulin atau Metabolik Sindrom
  • Mengelakkan kerosakan MATA yang boleh akibatkan buta
  • Mencegah pembentukan PROTEIN AGE
Berminat Nak Tahu Lebih Lanjut ?
.
............................
Keistimewaan Produk Vivix® Shaklee
............................
1# Dijamin Halal
2# 100% Selamat Tanpa Bahan Beracun
3# 100% Bahan-bahan Semulajadi

Ragu-ragu nak cuba Vivix®?
Shaklee telah berusaha untuk mendapatkan penyelesaian yang paling OPTIMUM untuk atasi masalah anda. Keberkesanannya bergantung pada cara pengambilan & punca masalah anda.

Dari segi rekod KEBERKESANAN Vivix® alhamdulillah ramai pengguna memberi maklum balas yang sangat baik.
Testimoni Kencing Manis 1
Testimoni Kencing Manis 2

Testimoni Kencing Manis 3

Testimoni Kencing Manis 4
Testimoni Kencing Manis 5
Testimoni Kencing Manis 6
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
................................
Bayangkan jika anggota badan anda terpaksa dipotong..tentulah pada masa itu anda SANGGUP berbelanja berapa banyak sekali pun asalkan boleh ganti semula anggota yang hilang...Pada masa tu memang semua dah terlambat...
Namun, kami tak mahu anda alami semua itu...
Sebab masih ramai yang SAYANGKAN anda..
Masih ramai yang inginkan anda BAHAGIA..
Masih ramai yang BERGANTUNG pada anda..

Ingat !
Jika anda sayangkan diri anda, lebih baik mencegah daripada mengubati.
Jangan tunggu sampai kronik baru nak cari rawatan. Jika tidak dirawat atau dicegah dari peringkat awal komplikasi penyakit yang lebih serius mungkin akan menimpa anda.
.
........................................
BERMINAT NAK MENCUBA Vivix® ?
ATAU
INGINKAN MAKLUMAT LANJUT MENGENAI PRODUK INI ?
HUBUNGI SAYA SEKARANG !
010-4333453 (Pn. Farah)
016-9210042 (En. Fazli)
.
♥ FB PAGE : Ez-Vitamin
♥ Email : farahaersid@gmail.com
♥ Website : www.ez-vitamin.com
..................................
C.O.D
Batu Caves > Gombak Selayang Rawang Kepong Ampang KL
.................................







............................
Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini. Disarankan untuk dapatkan khidmat nasihat doktor terlebih dahulu.

FARAHANA AERSID (SID 1190959)

Your Shaklee Independent Distributor

8 comments:

  1. naik seram saya tengok gambar orang dah terkena kencing manis..

    semoga mereka yang menderita cepat sembuh.

    berat mata memandang maka berat lagi bahu memikul

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang seram pun..hehe
      Sama2 berdoa agar kita semua dijauhkan drpd segala penyakit2 kronik mcm ni..Amin

      Delete
  2. lebih baik cegah awal2 sebelum dpt diabetes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, betul tu..mencegah lebih baik daripada mengubati =)

      Delete
  3. scary sangat gambar tu...


    huhu

    tapi blog ni cantik, clean sangat

    sukaaaa

    ReplyDelete
  4. Saya memang mengamalkan vivix...darah tinggi pun tak turun jugak...harga nya mahal puan!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk makluman, Alhamdulillah ramai pengguna produk kami yg telah mendapat hasil yg positif, namun x kurang juga yg belum mendapat hasil. Semua tu bergantung pada tahap masalah penyakit tu dan cara pengambilan. Sebab tu perlunya consultation yg betul untuk penggunaan produk ni. Apa2 pun kita sbg manusia perlu berusaha sebaik mungkin, hakikatnya hanya Tuhan yg mampu menyembuhkan =)

      Delete

Terima kasih =)

Coprights @ 2017 ez-vitamin.com Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib