slider

Supplemen Semulajadi Untuk Mengawal Paras Gula

Mahira Resources





Risau Bacaan Gula Semakin Naik? Simptom-simptom Penyakit Lain Pun Sudah Mula Timbul? Tak Mampu Konsisten Dengan Cara Ubatan Moden?

Jangan risau !
Kami ingin bantu anda mengurangkan masalah anda!
Tahukah anda bahawa
15.2 %
orang dewasa di Malaysia menghidap penyakit kencing manis atau diabetes? Ini bermakna bahawa
1.5 daripada 10
orang dewasa di Malaysia menghidap
DIABETES

STATISTIK:
>> Kira-kira 415 juta orang dewasa mempunyai diabetes; Menjelang 2040 ini akan meningkat kepada 642 juta <<
>> 75% orang dewasa dengan diabetes tinggal di negara berpendapatan rendah dan sederhana <<
>> Bilangan orang yang menghidap kencing manis adalah berusia antara 40 dan 59 tahun <<
>> Diabetes menyebabkan 5 juta kematian pada tahun 2015; Setiap 6 saat seseorang mati akibat kencing manis <<
>> Diabetes menyebabkan sekurang-kurangnya 673 bilion dolar dibelanjakan pada tahun 2015 <<
Diabetes adalah penyakit di mana kadar gula dalam darah (glukosa) dalam badan anda terlalu tinggi.
.
AWAS !

Anda mungkin mempunyai tanda-tanda atau gejala-gejala seperti:
 # Rasa lebih letih daripada biasa
# Rasa haus yang melampau
# Buang air kecil lebih kerap daripada biasa
# Penglihatan semakin kabur
# Rasa lapar daripada biasa
# Kehilangan berat badan tanpa senaman
Sakit atau luka yang lambat sembuh
Kulit kering dan gatal
Rasa kebas di tangan atau kaki
Anda mungkin lebih berisiko menghidap diabetes jika:
> Sejarah keluarga anda penghidap diabetes <
> Berat badan anda berlebihan (obes) <
> Diet anda yang tidak sihat <
> Anda tidak aktif secara fizikal <
> Umur anda yang semakin meningkat <
> Tekanan darah anda yang tinggi <
> Nutrisi anda yang lemah semasa kehamilan <

Lebih parah lagi diabetes boleh menyebabkan
Komplikasi Kesihatan Yang Lebih SERIUS
seperti:
Serangan Jantung
        Strok       
      Buta      
Masalah Semasa Hamil
Kegagalan Buah Pinggang



PUNCANYA... !
Secara umumnya adalah pengamalan gaya hidup yang tidak sihat, diet yang tidak seimbang dan tidak dilupakan faktor keturunan atau genetik.
.
............................
Hari ini dan di saat ini.. Jika anda SERIUS nak cegah dan mengurangkan RISIKO penyakit diabetes ini...

Kami akan bantu anda melalui kelebihan Vivix®, produk TERBAIK yang pernah dihasilkan oleh Shaklee. Ia merupakan produk yang diperbuat daripada 100% bahan semulajadi.
Mengandungi adunan fitonutrien proprietary, yang memanfaatkan kelebihan anggur muscadine dan resveratrol. Gabungan ini menghasilkan ramuan yang 10x lebih efektif daripada resveratrol sahaja.
Produk Vivix® ini adalah salah satu teknologi dari revolusi Polyphenol & Resveratrol


Secara ringkasnya, Polyphenol & Resveratrol ni sejenis bahan semulajadi yang ada dalam tumbuhan dan tinggi antioksida.

Vivix® dibuktikan dengan kajian dapat membantu:
>> Mengurangkan paras gula dalam badan bagi pesakit Diabetes <<
>>Mengurangkan tekanan darah bagi pesakit darah tinggi <<
>> Membantu melawan penyakit kanser & fibroid <<
>> Membantu mencegah penyakit Alzheimer (nyanyuk) <<
>> Membantu dalam memulihkan fungsi jantung <<
>> Menyokong kesihatan sendi <<
>> Mengurangkan kesan penuaan (awet muda) <<

............................
KELEBIHAN Vivix® SHAKLEE
............................

1# Dijamin Halal

2# Selamat Tanpa Bahan Beracun


3# Bahan-bahan Semulajadi


Ragu-ragu nak cuba Vivix®?
Shaklee telah berusaha untuk mendapatkan penyelesaian yang paling OPTIMUM untuk atasi masalah anda. Keberkesanannya bergantung pada cara pengambilan & punca masalah anda.

DARI SEGI REKOD KEBERKESANAN Vivix® NI ALHAMDULILLAH RAMAI PENGGUNA MEMBERI TESTIMONI YG BAIK.
Testimoni Kencing Manis 1
Testimoni Kencing Manis 2

Testimoni Kencing Manis 3

Testimoni Kencing Manis 4
Testimoni Kencing Manis 5
Testimoni Kencing Manis 6
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.
.
........................................
BERMINAT NAK MENCUBA Vivix® ?
ATAU
INGINKAN MAKLUMAT LANJUT MENGENAI PRODUK INI ?
SILA HUBUNGI SAYA

 Whatsapp
Nurul Farahana Aersid
♥ SMS | Call | Whatsapp : 010.433 3453
♥ Shaklee ID : 1190959
♥ FB PAGE : Ez-Vitamin
♥ Website : www.ez-vitamin.com

..................................
C.O.D
Batu Caves > Gombak > Selayang > Rawang > Kepong > KL
.................................


Ingat !
Jika anda sayangkan diri anda, lebih baik mencegah daripada mengubati.
Jangan tunggu sampai kronik baru nak cari rawatan. Jika tidak dirawat atau dicegah dari peringkat awal komplikasi penyakit yang lebih serius mungkin akan menimpa anda.






............................
Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini. Disarankan untuk dapatkan khidmat nasihat doktor terlebih dahulu.

FARAHANA AERSID (SID 1190959)

Your Shaklee Independent Distributor

2 comments:

  1. naik seram saya tengok gambar orang dah terkena kencing manis..

    semoga mereka yang menderita cepat sembuh.

    berat mata memandang maka berat lagi bahu memikul

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang seram pun..hehe
      Sama2 berdoa agar kita semua dijauhkan drpd segala penyakit2 kronik mcm ni..Amin

      Delete

Terima kasih =)

Coprights @ 2017 ez-vitamin.com Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib

Remarketing tags may not be associated with personally identifiable information or placed on pages related to sensitive categories. See more information and instructions on how to setup the tag on: http://google.com/ads/remarketingsetup --------------------------------------------------->