slider

Supplemen Terbaik Untuk Tambah Susu Badan & Kecantikan

Farahana Aersid







Adakah anda sedang menghadapi masalah susu badan yang semakin BERKURANGAN?
Bimbang susu badan TIDAK mencukupi untuk Si Manja?
Inginkan susu badan yang lebih BERKUALITI untuk keperluan bayi anda?

Kita pasti tak mahu anak kita disusukan dengan susu formula kerana kita yakin susu ibu adalah yang terbaik buat si manja.


Kalau anak dah besar tu ok lagi sebab boleh minum susu formula. Tapi kalau anak kecil lagi umur bawah 2 tahun terutama di usia 6 bulan pertama si manja mesti nak kena breast feed. Walaupun boleh juga nak bagi susu formula tapi rasanya semua ibu bersetuju susu yang terbaik adalah susu ibu.

Trend sekarang ini ramai ibu-ibu yang berkerjaya. Tak cukup masa nak jaga anak-anak apatah lagi nak breast feed. Jadi, solutionnya adalah hantar anak ke nursery. Tapi macam mana pulak nak bagi susu nanti? Cukup ke stok susu yang kita nak bagi seharian untuk si comel kita minum kat nursery nanti?

Secara asasnya formula bagi membanyakkan susu adalah dengan permintaan (demand) yang banyak. Ini bermakna semakin banyak bayi anda menyusu, semakin banyak susu badan akan terhasil. Namun di atas sebab-sebab faktor tertentu, penghasilan susu ibu masih boleh berkurang.

Perkara inilah yang selalu merunsingkan para ibu-ibu yang berkerjaya. Hinggakan ibu-ibu dihantui perasaan tak sedap hati nak tinggal si comel kat nursery sebab takut tak dapat susu yang cukup.

~Tapi Sekarang Anda Tak Perlu Risau Lagi !~

Kini terdapat satu minuman supplemen yang telah pun terbukti banyak membantu kaum ibu dalam meneruskan penyusuan bayi mereka dengan jayanya. Masalah seperti yang anda hadapi menunjukkan bahawa ibu menyusu masih memerlukan supplemen bagi menjayakan penyusuan.

Mengapa Ibu Menyusu Perlu Ambil Supplemen?

1- Menjadikan susu badan berkualiti agar bayi mendapat nutrisi sepenuhnya
2- Memberikan tenaga kepada ibu agar dapat menghasilkan susu badan (keletihan boleh jejaskan penghasilan susu badan)
3- Menjaga kesihatan ibu (ibu sakit boleh mengurangkan susu badan)
4- Memberikan perasaan gembira kepada ibu supaya mudah menghasil susu badan (Stress boleh menjejaskan penghasilan susu badan)

Jadi, apakah supplemen terbaik untuk ibu menyusu?
Pernah dengar tentang produk ESP (Energizing Soy Protein)?
ESP merupakan Milk Booster terbaik untuk ibu menyusu.

ESP merupakan Susu Protein Isolat yang telah dihasilkan oleh Dr. Forrest C. Shaklee pada tahun 1961. Ini bermakna produk ini telah terbukti berkesan lebih daripada 50 tahun !
Apakah Kebaikan dan Kepentingan ESP Shaklee Untuk Ibu-ibu Yang Menyusukan Anak ?

1- Dapat menggalakkan dan mengekalkan penghasilan susu.
2- Pengambilan yang konsisten sepanjang tempoh penyusuan dapat membantu perkembangan fizikal bayi yang lebih sihat.
3- Dapat memberi tenaga berpanjangan kepada ibu-ibu yang menyusu kerana kaya dengan sumber protein soya.
4- Memberikan rasa kenyang yang lebih lama kepada ibu menyusu yang kebiasaannya akan cepat rasa lapar. Boleh membantu untuk turunkan berat badan.
5- Menambahkan lebih khasiat pada susu ibu yang dihasilkan. Penghasilan susu yang berkualiti memboleh bayi mendapat khasiat nutrisi sepenuhnya.

Apakah Keistimewaan ESP Shaklee ?

1- Shaklee menggunakan protein soya yang tidak-diubahsuai secara genetik (Bukan-GMO) di bawah Program Pengekalan Identiti (IPP).
2- Setiap hidangan membekalkan 14 gm protein berasaskan tumbuhan. Protein soya membantu menurunkan paras kolesterol.
3- Mempunyai skor PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) 1.0 – penarafan yang tertinggi dan bersamaan dengan skor yang diberikan pada protein haiwan.
4- Membekalkan 9 Asid Amino.
5- Tinggi dengan kalsium yang membantu perkembangan tulang dan gigi yang kuat. ESP (Energizing Soy Protein) adalah makanan nutrisi.
6- Dijamin HALAL
7- Dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi & selamat.
Siapa Yang Memerlukan Pengambilan ESP Shaklee ?

1- Ibu mengandungmakanan nutrisi yang terbaik, membantu kehamilan dan perkembangan fetus dengan lebih baik
2- Ibu yang menyusu: menggalakkan dan mengekalkan penghasilan susu. Pengambilan susu ESP yang konsisten sepanjang tempoh penyusuan dapat membantu perkembangan fizikal bayi yang lebih sihat
3- Penghidap kencing manis
4- Wanita yang ingin menguruskan badan secara sihat dan semulajadi
5- Wanita yang ingin mencantikkan kulit dengan lebih berkesan dan semulajadi

Sepanjang usia ESP Shaklee yang menjangkau lebih 50 tahun ini telah terbukti ia memberi pelbagai manfaat kepada pengguna. Ternyata ESP Shaklee telah membantu beribu-ribu pengguna di seluruh dunia.

Antara manfaat utama ESP Shaklee ini adalah untuk menggalakkan penghasilan susu badan, untuk mengurangkan berat badan dan untuk menjaga keremajaan kulit terutamanya bagi kaum wanita.



MANFAAT 1: ESP Shaklee Tambah Penghasilan Susu Badan

Ramai para ibu yang telah menggunakan ESP ini bersetuju penghasilan susu badan bertambah banyak dan pekat membuatkan bayi cepat kenyang, malahan ada yang sampai terlebih 'meriah' !


Percayakah anda jika saya katakan yang ESP Shaklee ini telah menyebabkan ramai pengguna 'ketagih' untuk mengambilnya secara konsisten?

Ini kerana mereka sungguh berpuas hati dengan hasil yang mereka dapat setelah menggunakan ESP ini. Anda boleh lihat sendiri apa kata mereka:

Testimoni: Susu Tambah Pekat
Testimoni: Susu Banyak & Tambah Tenaga
Testimoni: Susu Tambah Pekat & Banyak
Testimoni: Susu Meriah & Bertenaga
Testimoni: Bayi Puas Minum Susu
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk ESP kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

MANFAAT 2: ESP Shaklee Untuk Kuruskan Badan

Selain manfaat ESP dalam membantu penghasilan susu ibu, ramai juga pengguna khususnya di kalangan ibu yang telah menggunakan ESP ini dapat menurunkan berat badan tanpa perlu diet yang ketat !

Kebanyakkan ibu selepas melahirkan anak akan naik berat badan tanpa mereka sedari. Jadi dengan pengambilan ESP ini dapat membantu menurunkan berat badan mereka tanpa perlu berdiet.

Kelebihan ESP ini apabila diminum akan rasa kenyang yang lebih lama. So, secara otomatik perut kita tak meragam untuk cari makanan lain. ESP adalah susu rendah lemak, bebas kolesterol, dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

Siapa yang tak rasa seronok kalau dapat kurus tanpa diet yang ketat kan?
Bayangkanlah daripada 92kg turun jadi 72kg !

Lihat apa kata pengguna ESP yang amat berpuas hati dengan hasil yang mereka dapat:
Testimoni: Turunkan Berat Badan
Testimoni: Kurus Dan Sihat
Testimoni: Kuruskan Badan Dan Bertenaga
Testimoni: Turunkan Berat Badan
Testimoni: Turun Berat Badan
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk ESP kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

MANFAAT 3: ESP Shaklee Untuk Cantikkan Kulit

Sebut pasal kulit cantik ni rata-rata semua wanita mendambakan kulit yang cantik, gebu, flawless dan licin tanpa jerawat

Ada ke wanita kat luar sana yang tak nak kulit cantik?

Kalau nak kulit cantik secara sihat dan semulajadi kena amalkan produk ESP ni secara konsisten. ESP telah dibuktikan dapat membantu para wanita untuk mendapatkan kulit yang lebih cantik, putih dan gebu secara sihat tanpa bahan-bahan asing.

Telah terbukti ramai para wanita yang telah menggunakan ESP ni mendapat hasil yang sangat luar biasa.

Bayangkanlah ada pengguna yang berusia 54 tahun tapi kulit still macam anak dara.
Anda tak percaya?

Boleh tengok testimoni pengguna ESP ni. Lihat apa yang telah produk ESP ni lakukan terhadap kulit mereka:
Testimoni: Kulit Cantik & Awet Muda
Testimoni: Kulit Cantik & Gebu
Testimoni: Kulit Tambah Cerah
Testimoni: Kulit Cantik
Testimoni: Kulit Sihat Tanpa Jerawat
Testimoni: Kulit Lembut & Gebu
Testimoni: Kulit Licin & Gebu
Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk ESP kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Sekarang anda sudah yakin dengan manfaat dan keistimewaan produk ESP Shaklee ini?

Telah terbukti sangat bermanfaat khususnya untuk anda yang sangat mementingkan kebahagiaan bayi anda. Selain itu, dengan pengambilan produk ESP secara konsisten, anda dapat menjaga kesihatan badan anda dengan optimum.
"...ESP Shaklee bukan sekadar susu protein biasa tapi supplemen TERBAIK untuk kesihatan yang OPTIMUM. Ibarat serampang dua mata; Anda dapat MENYUSUKAN si comel anda dengan sempurna pada masa sama menjaga KECANTIKAN diri anda..."

Dengan hanya satu produk yang begitu mudah cara pengambilannya dan harganya yang begitu menjimatkan jika dibandingkan dengan manfaat-manfaatnya, maka tak rugi untuk anda mencuba produk ESP Shaklee ini.

"Tak cuba tak tahu, kena cuba dulu baru tahu"

Nak saya bantu anda ?
KLIK UNTUK TERUS W/APP
Nurul Farahana Aersid
♥ SMS | Call | Whatsapp : 010-433 3453
♥ Shaklee ID : 1190959
♥ FB PAGE : Ez-Vitamin
♥ Email : farahaersid@gmail.com
♥ Website : www.ez-vitamin.com
..................................
C.O.D
Batu Caves > Gombak Selayang Rawang Kepong Ampang KL
.................................









............................
Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini. Disarankan untuk dapatkan khidmat nasihat doktor terlebih dahulu.

FARAHANA AERSID (SID 1190959)

Your Shaklee Independent Distributor

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih =)

Coprights @ 2017 ez-vitamin.com Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib